PAULI AKO SA IRIGA

Mig-uli ako ka Biyernes sa Iriga.

Kamaturan, kadakul ka gusto kong gibuun ko pag-abut ko sadtu. Gusto kong mabayad ulit si mama ta uban ko na iyang dir nababayad. Gusto kong magpaingalo, mag-inga-inga sa preskong angin, marigos sa uran o kaya sa burabud.

Mig-uli ako para mabayad su Sarikaw, isihun a istorya kan ang Inorogan, istorya kan ang Asog, dakol pa.

Mig-uli ako para takasan ading megalungsod na gurugatingay na kinakaun ading ruruggan ko, pinuputol usad-usad ading awak ko. Kadakol niyang gusto kanako. Pero diri ko nagugustuhan ading megalungsod na adi. Abo akong pauliun kan ang kursong pinag-aadalan ko.

Kadakol palan ka rason ka pag-uli. Arug kading ngabilun ko nguwan na gustong maisurat tulos. Arug kan ang dila kong ginagatlan na sa pagngabil sa Iriganon. Arug man ka puso kong gusto nang mabayad an ang kinadakuluan ko.

Comments

Popular posts from this blog

Madrigal-Gonzalez Best First Book Award 2006 names finalists

Thoughts of death drives young writer to pen winning pieces

Gusto mo bang mag-Med?